اي حسيـــــن! تو در دشت كربلا يكايك شهدا را در آغوش مي كشيدي،مي بوسيدي و وداع ميي كردي....آيا ممكن است هنگامي كه من نيز در خاك و خون خود مي غلتم،تو دست مهربان و شفاعتگر خود را برقلب سوزان من بگذاري و عطش عشق مرا به تو به خداي تو سيراب كني...؟ از اين دنياي دون مي گريزم...اختلافات،خودنمايي ها،خودخواهي ها،سفسطه ها،دروغ ها و تهمت ها همچو آتشي سوزناك در قلب ضعيف و تب دارم ،زبانه مي كشند...جهاني كه عظمت وبزرگي اش چشم ها و عقل هاي بساري را دچار حيرت و شگفتي كرده است،اكنون آنقدر در پس نگاه هاي مجنون وار من حقير گشته است كه احساس مي كنم ديگر در اين جهان بي انتها جايي براي من نمانده است....آنچه ديگران را خوشحال مي كند ديگر مرا سودي نمي رساند.... ســـــرورم! امروزه گروهي عظيم از يزيديان با تانك ها و توپ ها و زره پوش ها و سربازان فراوان در حركتند.#حق با #باطل روبه رو شده است و دشمن سيل آسا پيش مي آيد و من اكنون آمده ام تا در ركاب تو و مانند يكي از اصحاب #وفادار تو در دشت نينوا عليه كفر و ظلم و جهل بجنگم تا بلكه بتوانم خود را رها سازم از بغضي كه مدت هاست بر گلويم سنگيني مي كند و با الگو گرفتن از شما،از ارباب و سالار شهيدم و با فدا كردن سري كه سرچشمه اي عظيم از گناهان بي شمارم بوده است... امام حسين (ع) امام زمان آن دوره بود، او را نشناختند، ياري اش نكردند و فاجعه اي شد كه جان اهل زمين شیدایی فلک...
ما را در سایت شیدایی فلک دنبال میکنید
برچسب: مهدي,تنها, نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: پنجشنبه 23 آذر 1396 ساعت: 14:41